W dążeniu do wprowadzenia ustawodawstwa dotyczącego reformy służby zdrowia głównym wyzwaniem demokratów jest zapewnienie pieniędzy na pokrycie znacznie rozszerzonej ochrony ubezpieczeniowej i więcej regulacji rządowych w obliczu silnej republikańskiej opozycji i nierozwiązanego sektora prywatnego. Prezydent Barack Obama wielokrotnie podkreślał, ostatnio w liście do senatorów Maxa Baucusa (D-MT) i Edwarda Kennedy ego (D-MA), że reforma służby zdrowia nie może zwiększać naszych deficytów w ciągu najbliższych 10 lat – musi być co najmniej neutralnym pod względem deficytu i postawić Amerykę na drodze do zmniejszenia deficytu w czasie. Jako że administracja i jej kongresowi sojusznicy sięgają po źródła dochodów, aby pokryć szacunkowe koszty prawie powszechnego pokrycia (1,2 biliona dolarów w ciągu dekady), jedno potencjalne źródło podkreślany przez Obamę jest przyspieszeniem wysiłków rządu w celu ścigania marnotrawstwa, oszustw i nadużyć, które co roku wyrządzają system opieki zdrowotnej miliardów dolarów. National Health Care Anti-Fraud Association, organizacja składająca się z około 100 prywatnych ubezpieczycieli i instytucji publicznych, szacuje, że około 60 miliardów dolarów (około 3% całkowitych rocznych wydatków na opiekę zdrowotną) jest co roku traconych na oszustwa, ale liczba ta jest uważana za konserwatywną. W 2008 r. Rządowe niewłaściwe płatności kosztowały Skarb USA 72 miliardy dolarów, czyli około 4% łącznych nakładów na powiązane programy1. Z tej kwoty 50% miało formę zwrotu kosztów dla dostawców, dostawców medycznych i innych Medicare. i dostawcy Medicaid. Medicaid miał szacunkową stawkę za niewłaściwe płatności w wysokości 10,5%, czyli 18,6 miliarda dolarów, za federalną część wydatków Medicaid – najwyższą stawkę jakiegokolwiek programu federalnego.
Niewłaściwe płatności były długotrwałym, powszechnym i znaczącym problemem dla rządu federalnego1, ale Kongres nie zawsze był skłonny do dostosowania środków, które branża wykonawcza szuka w działalności przeciw oszustwom. W ciągu 4 ostatnich 5 lat Kongres odrzucił prośby administracji Busha o dodatkowe 579 milionów dolarów na zwalczanie oszustw zdrowotnych, uzasadniając to tym, że zmniejszyłoby to budżet na leczenie raka i zwalczanie otyłości.2 W rzeczywistości żaden naukowiec akademicki nie studiował opieki zdrowotnej działania oszustwa, w dużej mierze dlatego, że – jak ostatnio zeznawał Malcolm Sparrow, profesor Harvardu zajmujący się zarządzaniem publicznym – niezgrabnie odstaje od tradycyjnych dyscyplin ekonomiki zdrowia, polityki zdrowotnej, polityki kontroli przestępczości, wykrywania anomalii i rozpoznawania wzorców 3.
Przewidywane kwoty nieprawidłowych płatności w roku obrotowym 2008, zgodnie z programem. W przypadku Medicaid szacowana kwota nieprawidłowych płatności w wysokości 18,6 miliarda USD stanowi udział federalny. M oznacza kwalifikowalność opartą na dochodach (średnich) i administrowanych państwem S. Nazwa programu Food Stamp została niedawno zmieniona na Program pomocy żywieniowej. Dane pochodzą z Government Accountability Office.
W 2002 r. Kongres uchwalił Ustawę o nieprawidłowych płatnościach, aby uczynić te płatności bardziej widocznymi, wymagając od agencji wykonawczych, by informowały o szacunkowych kwotach nienależnie wypłaconych i działaniach podjętych w celu ich zmniejszenia. Większość niewłaściwych płatności w 2008 r. Stanowiły 10 programów, w tym Medicare i Medicaid (zob. Wykres)
[podobne: urofort, ośrodek zdrowia luzino rejestracja internetowa, szpital psychiatryczny złotoryja ]
Comments are closed.
Powiązane tematy z artykułem: ośrodek zdrowia luzino rejestracja internetowa szpital psychiatryczny złotoryja urofort
[..] Artukul zawiera odniesienia do tresci: kardiolog[…]
mam nadczynnosc czy moge stosowac antykoncepcje ?
[..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: profesjonalne młynki do kawy[…]
Jeśli nie chorujesz na jakaś popularną znaną przez lekarza chorobę